Fråga själv?

Så less på alla små fjortisar som går och frågar alla andra förutom mig om min graviditet?
Ursäkta men jag om någon borde väl kunna svara på era små frågor?
Sluta fråga min kompis Jessica om allting, om ni nu är så nyfikna (som jag också hade varit) kom och prata med mig istället då. Jag bits inte och jag kommer inte snäsa av er.

Sluta fråga alla andra och prata med mig stället, mycket bättre det.
Nog för att jag vet att ni är rädda för mig, jag tar ingen skit och ni vet om det men om ni behndlar mig bra och frågar snällt så är jag inte dum.

Måste gå till praktiken nu, hann inte ta några bilder och mötet gick jätte bra! Ska sommarjobba där och få mycket cash till lillbebisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0