Liten uppdatering

Det suger verkligen att inte ha internet, känner mig stressad varje dag för jag har ju inte bara min blogg för min egen skull. Vill ju skriva för er också <3.
Men nu när jag är barnvakt och har tillgång till mammas dator ska jag skriva!

Snart är påsklovet slut, tråkigt! Min foglossning har blivit liiite bättre men det är för att jag enbart varit hemma och rört minimalt på mig, när jag kommer tillbaka på praktiken vet jag mycket väl vad som väntar.
Under påsklovet har jag inte gjort något alls, bara varit hemma och kanske varit på stan nån enstaka gång. Det har faktiskt varit skönt att inte gjort någonting.
Tobias kom hit på tisdagkväll och stannade till torsdag, sen for han iväg till sina kompisar men annars har jag inte varit med någon.

Förra söndagen fyllde jag ju år och det blev ganska misslyckat, haha lite bråk och några tårar här och där men det är min familj det. Om det hade varit perfekt så hade jag fan börjat undra :)

Fick en liten blödning häromdagen och fick panik!! Började gråta och pratade med Tobias,och sen ringde jag gyn-mottagningen istället och dom sa att det fömodligen bara är för att det växer där inne och sådär, om jag däremot skulle börja blöda mer eller störtblöda så måste jag åka in direkt men som det är just nu är allting lugnt.
Bebisen sparkar på där inne och sparkarna blir bara tydligare och tydligare. Tobias fick också känna en spark, han blev super lycklig. Det var på morgonen och jag kände efter först om jag kände utanpå och då bad jag om Tobias hand (han sov fortfarande, man fan vilket ryck när jag bad om hans hand ;), och efter ett tag fick vi en liten putt.
När jag känner bebisen sparka där inne vågar jag nästan inte andas.. känns som att jag stör honom/henne då och att den ska sluta då, haha.

Börjar få en fin gravidmage nu! Tycker fan det är dags, är faktikst i vecka 22.
Kan ni fatta? Vecka 22.. herregud. Längtar tills jag är i vecka 25-26 då den har liten chans att överleva OM jag mot alla odds skulle föda då eller annat hemskt.
Har fått tillbaka min rosa mobil nu!! En helt ny fick jag, dom blev väl lika less där borta som jag ;), så ska ta lite bilder sen och lägga in här.

Vet inte vad det är med mig idag men har en konstig känsla i kroppen..  som att något kommer hända.
Men jag kanske bara är nojjig som vanligt!
Ska städa upp i köket nu och sen gå ut med Andreas

Ha en bra lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0