Mysfredag!

Haha,tänk att folk faktiskt läser min blogg.. helt sjukt. Jag anser mig inte alls vara en intressant person av något slag, jag är precis som alla andra, men kul är det! Man blir glad då man ser att man fått kommentarer osv :).

Nej men allvarligt.. igår. ÅNGEST! Jävla bristningar.. jag blev så jävla irriterad på de där så jag studerade mitt bröst i typ en timme? Haha helt sjukt men jag tog verkligen åt mig och kan inte sluta tänka på det. . .

Idag är det fredagsmys PLUS början på påsklov! Guuud vad skönt :), jag ska ju dock till praktiken om en halvtimme men det var för att jag mådde så dåligt i tisdags så tar igen det idag. Men det gör inget, jag slutar ändå halv åtta så mig går det ingen nöd på.

Bebisen rörde på sig jätte mycket igår kväll och imorse när jag vakna, helt underbart <3.
Vill bara att veckorna ska hoppa fram så min lilla plutt kan komma ut hit till mig!!

Ikväll ska jag se Pirates of the caribbean- död mans kista och bara mysa för mig själv!
Hoppas ni också får en mysfredag <3.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0