Påsk.. vem fan bryr sig?

Jag skiter i påsken, fattar inte varför vi ens firar det och jag bryr mig inte.

Idag jobbade jag kväll på praktiken, mycket skönare än dag!! Eftersom jag har sån jävla foglossning så är kvällen mycket lättare för mig att göra, så imorgon blir det också att gå kväll.
Morgonen där är ju så himla stressig.. då ska alla upp, äta frukost och sen är det lunch och ja, mycket spring osv.

Idag har inte bebisen varit livlig.. lite tråkigt. Älskar när jag känner min älskling, blir så lycklig då!
Men jag hoppas den vaknar till liv senare <3. 

Nu är det påsklov! 
Fan vad skönt.. under påsken händer inte så mycket. Ska umgås med Jessica och min familj. Ska se till att komma ut på isen när det är fint väder och grilla och lite sånt! :) 
Blir mysigt.. måste försöka plugga också, inte lika mysigt. 

Ska hoppa in i duschen nu, kanske skriver mer ikväll.
Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0