Stormig kärlek

Ni som känner mig och läst min blogg vet nog att mitt förhållande är ganska så stormigt, slut hit och dit och bråk och mys varanan gång... haha så jävla stört!
Det borde inte vara så här, verkligen inte men jag älskar ju min lilla idiot och jag vill inte tänka tillbaka att jag inte kämpade för det här. Vill inte att min dotter/son ska tro att mamma och pappa bara gav upp, nej. Vi kanske säger att det är slut och bråkar utav helvete men när allting är bra.. då är det fan bra. Då är det de bästa som finns och jag skulle aldrig byta bort det.. vi passar så jävla bra ihop just då och man mår så bra.
Han är inte perfekt och inte jag heller och jag älskar honom så jävla mycket <3.

Allting går om man vill, nu ska vi vara positiva här!

Nog om det.. i helgen så har jag och Tobias haft hela hans pappas lägenhet för oss själva=Underbart.
Vi har sett tv,pluggat och bara myst.. bebisen har varit jätte aktiv i helgen så Tobias har fått hur många små sparkar som helst från våran lilla älskling <3. Jätte underbart, känns verkligen som att det är vi tre nu och inte bara jag och Tobias.
Vi har även bestämt namn nu, om det är en flicka ska hon heta Tindra och om det är en pojke ska han heta William. Både min och Tobias morfar har William som namn så det känns helt rätt, speciellt då min morfar är död.

Haha något som är så jävla roligt och stört med mig och Tobias är att om vi sover i en liten säng för en person, ja då sover vi hur bra som helst och bråkar ingenting om utrymmet på natten. Men om vi sover i en större säng för två då bråkar vi som fan och tjafsar på nätterna :P
Haha, vi är ju för roliga <3

Sitter just nu på kulturenshus.. NOT GOOD. Skulle egentligen ha varit på praktiken ju meeeen glömde alla min läxböcker hos Tobias och jag måste ha dom.. så jag väntar på att han ska sluta så åker jag med honom hem sen och hämtar dom. DAMP.. blir så förbannad :S. Visste att jag hade glömt något imorse. Jaja nu gör jag så här istället, whatever.

Bebisen sparkar jätte mycket just nu och den verkar vara aktiv exakt hela tiden, sover ungen aldrig? Hela natten så fort jag vaknat har den sparkat på och myst där inne.
Kanske är dom två där inne trots allt och festar? ;)

Är i vecka 23 just nu,tiden går långsamt! Vill ha ut min älskling nuuu <3. Alltså inte födda för tidigt, önskar bara jag vore i vecka 35 typ så jag kunde få ut min älskling snart <3.

Ska fortsätta vänta på min pojke nu, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0