The end?

Har funderat mycket på det här med bloggen på sista tiden och funderar på att lägga ner den.. jag har som inge internet eller tid. Varför ha en blogg jag bara kan skriva på i ungefär 1-2 gånger i veckan?
Vi får se hur det blir med det, jag låter er veta iaf.

Har haft mycket ångest dom senaste dagarna.. Tobias går ju tredje året nu och han går ut till sommaren och då är det ju tyvärr nå balhelvete han vill ha med mig på. SKIT!
Jag vill verkligen gå, har planerat det här redan från början när vi nyss blivit tsm :P Men jag är gravid.. hur fan ska det gå då?
Det finns inga fina klänningar för oss gravida.. det är som att när man är gravid så får man inte göra nått. Man ska sitta hemma med mjukisbyxor och vara tjock. Det här suger.. självklart så väljer jag vårat barn framför en bal, inte så jag menar men det är tråkigt för Tobias vill ha med mig.
Försöker iaf leta som en galning på internet efter fina klänningar för mig och tror jag hittat en hyfsad sida

http://www.lovelymama.se/se/shop.php?id=12522
Dom hade faktikst några riktigt fina klänningar, men vi får se om jag går eller inte. Allting känns hopplöst angående det.

Min lillabebis är expert på att skrämma slag på både mamma och pappa. Igår for jag till sunderbyn (sjukhuset) för att kolla om lillälsklingen levde eller inte. Hade inte känt några rörelser på två dagar nästan så blev nojjig, men allting var bara bra. Fick se den ännu en gång på ultraljud, underbart <3. Hon/han låg så fint nu så man såg profilen och allting perfekt, hon/han såg ut att ha Tobias näsa :D.
Vilken lättnad när allting var bra, blev rätt så rädd <3.

Idag är det inge praktik, sköönt! Hade engelska, nationellaprov. Hade gått bättre om min bebis inte bestämt sig för att ha disco just då? Den sparka hela tiden och över allt! Sjukt frustrerande, om jag smekte magen eller tryckte tillbaka så gjorde den bara ännu mer så det funka inte.
Bus bebisen vad jag älskar dig.

Snart är det freedag= valborg och alla ska supa. Alla förutom jag och Tobias, jag skulle nog kunna gå på nån fest om han fråga men det skulle enbart vara för hans skull. Jag har verkligen inte lust att göra nått, känner mig bara stor och klumpig och inga kläder är bekväma.
Så hoppas han inte vågar fråga :P ;)

Ha en bra dag, kram

Kommentarer
Postat av: Alex

Tycker inte att du ska sluta med din blogg.

Spännande att följa den, och är ju så nyfiken så vill ju veta när bebben tittar ut. ;)

Hoppas du fortsätter! Kram

2010-04-29 @ 11:14:24
URL: http://blogg.passagen.se/painkiller_suzy/
Postat av: Anna-Karin Mattsson

Hej Manda!



Jag vet inte om du minns mig, men jag minns dig.



Jag började tänka på dig idag, hur det går för dig. Och så hamnar jag i ett inlägg om balklänningar när man har en söt liten bebis i sin mage. Och om att titta på bebisen i magen med ultraljud.



Jag önskar att du hittar en riktigt, riktigt fin klänning till balen! Det finns väl inget vackrare att visa upp än en bebismage! Med ett litet mirakel där inuti, en minimänniska.



Som jag minns de där gångerna när jag fick se mina barn med ultraljud. Det är stunder som jag inte glömmer. Idag är min äldsta dotter 22 år och studerar i England. Min yngsta dotter ska snart fylla 18 år.



Jag önskar dig, din kille och den lille bebisen allt gott livet kan erbjuda!



Kram

Anna-Karin

2010-05-11 @ 19:53:52
URL: http://www.maskroskvinnan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0