Torsdag=Uppdatering!!

Hinner skriva lite innan jag ska iväg på möte, eftersom ni är SÅ nyfikna på vad det är för möte så ska jag berätta det. Jag har fått sommarjobb inom hemtjänsten, så jag ska iväg och prata med min blivande chef om lite saker. Ska jobba första perioden och även om jag är nervös så kommer det gå bra. Jag behöver verkligen dom här pengarna till lillälsklingen som kommer i augusti. Känns skönt också att få riktigt betalt för slitet man kommer göra! ;)

I veckan har inte alls mycket hänt, varit på praktik som vanligt och jobbat på mina arbeten. Känner mig riktigt duktig,har snart skrivit klart två arbeten som jag ska lämna in!
I helgen vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Kanske träffar nån kompis men tror inte jag orkar. Blir nog att vara hemma stället och bara vara, plugga också.

Allt är bara bra med lillbebisen där inne, den busar runt som vanligt på morgonen och kvällen.
Ska ta lite bilder när jag kommer tillbaka från mötet och lägga upp innan jag far till praktiken, börjar inte fören klockan två.

Måste gå till bussen nu, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0