Ärlighet

Har tänkt mycket på min blogg och mitt liv osv och jag skriver bara ärligt när jag väl skriver.
Vaför ska jag sitta här och låsas som att allting är bra när det inte är det? När jag har en dålig dag med Harry,känner mig trött och frustrerad så kommer jag skriva det. Det betyder inte att jag inte älskar mitt barn för det, men alla blir less och har dagar då de bara vill gråta och är frustrerade.
Det är min blogg och jag skriver vad jag vill här, om det inte gillas så behöver ni inte läsa.

Och ärligt så är faktiskt allting jobbigt just nu.
Magen är enbart i vägen för mig när jag ska göra det saker jag vill göra, tex raka mig,ha sex,sätta på strumpor osv osv.. allvarligt. Håret bara växer på mig! Överallt, benen,armarna, "privata" delarna och ah. Jag ser ut som en skog snart.. och värst av allt är fan mellan benen. Det kliar så in i satan och är jobbigt, man känner sig dessutom ordentligt jävla osexig. Men jag ger mig fan inte, jag gissar mig fram när jag rakar. Det blir några skärsår men det är så värt det.
Benen har jag gett upp med, det går bara inte.

Vi har skaffat hundvalp också.. det var värsta impulsgrejen men nu är han är hos oss iaf. Lilla Uno som är tio veckor gammal och världens goaste :)



Idag ska Tobias komma hit och träffa sötnosen också!
Får se om vi hinner med lite sex också, så ser vi till att få ut den här ungen nu!!
Min bf är nästa vecka på torsdag.. den 19 augusti men det är bäst för bebis att han kommer före det alltså. Jag orkar verkligen inte mer

Kommentarer
Postat av: Sussi

hang in there!:)

2010-08-11 @ 12:15:08
URL: http://susssir.blogg.se/
Postat av: Anne-Sofie

Hej Amanda, länge sen sist, så roligt att se att livet verkar ha ordnat till sig. Har bebisen kommit nu kanske? Allt kommer att gå bra med allt, det vet jag:-)

2010-08-14 @ 18:34:17
URL: http://ann-li.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0