Dags för en uppdatering?

Det här med att blogga är lite som skolarbeten.. man vill inte/orkar inte så man skjuter allting framför sig, och tillslut har det ändå blivit så att man är långt efter och då känns det meningslöst att ens börja igen.
Jag har ändå ingenting att göra under dagarna, så varför orkar jag då inte skriva ett kort inlägg varje dag? Jag sitter på det där förbannade facebook och tradera (blir aldrig medlem.. på nån av dom. De förstör ditt liv!!) istället..
Men jag ska anstränga mig.. försöka att försöka iaf.

Just nu är jag i vecka 38+3 och nej, ingen bebis. Så sjukt frustrerande, jag ORKAR inte vara gravid mer! Kan han inte bara förstå att det är så mycket mysigare här ute hos oss och BARA KOMMA!?
Jag har inte ens gått över tiden än jag och gnäller och är SÅ less så jag tänker PRÖVA allt för att lilleman ska komma ut.. men hela skiten slutar väl med att jag går över tiden tre veckor, ligger 48 timmar med värkar och så slutar allt med kejsarsnitt.
Jag läser andra bloggar om blivande unga mammor osv, och tror inte ni att deras ungar kommer nu? Jo då, alla dom jag läst osv har fått sina barn nu, i vecka 37-39.. så klart att jag blir den där som går över tiden hundra år.
Men lita på mig, jag ska minsan gå på promenader, ha massa jävla sex (en glad pojkvän på köpet är ju bara plus), dricka sån där äcklig dryck alla snackar om och allt som finns helt enkelt.
Han ska UT!




Kommentarer
Postat av: kero

yes, ha sex för dem som inte kan/får/har tillfälle också... ! :D

2010-08-09 @ 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0