1 december

Idag är det första december!! WOHO :D. Nu är det jul- fan vad roligt och mysigt. Harrys första jul=mys och skoj!!
I våran lägenhet är det pyntat och mysigt, tända ljus nästan varje kväll- älskar det <3.

Idag har vi varit en tur till boden och hämtat madrasser osv eftersom mina kusiner kommer upp till helgen, för på söndag är det ju dop. Gud vad spännande och nervöst. Prästen var också här igår, det gick bra men han var lite dryg och konstig :P. Blev lite små sur eftersom jag och Tobias inte var konfimerade, och snackade om att "dop gör man för att barnet ska komma in i kristendomen och bla bla bla", och att vi måste vägleda honom rätt osv.
Jag är absolut INTE troende och inte Tobias heller, men vi gör det för att det är en fin sak och Harry kanske väljer att bli kristen-det vet ju inte vi! Hur som helst så får Harry göra precis som han vill, jag stöttar honom i allt.

Och på tal om ingenting så har jag blivit så sugen på en hund! Vet inte varför har suttit på blocket och tittat på massa hundar och försöker övertala Tobias om att vi ska köpa en hund men han vill inte :(.
Jag vill dessutom inte bara för min skull ha en hund, utan vill att Harry ska växa upp med hund. Vet inte varför men tror att det är speciellt på nått sätt och jag vet hur gärna man vill ha hund som liten. Ett plus är ju att han lär sig ta ansvar för någon anna tidigt osv..
Men vi får väl se hur det blir med övertalningen ;)

Min finaste älskling är och köper godis åt mig just nu!! Wiie, tack älkling <3.
Har mensvärk och blöder som en jävla gris så är lite less och choklad sugen, så Tobias for iväg med bilen och köper godis åt mig.

Så nu ska jag lägga mig i soffan med älsk och mysa med godis och kärlek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0