25 december

Idag är det dan efter julafton och jag är hel nöjd! :)
Julafton var verkligen underbar och mysig. Precis som en julafton ska vara!
Tobias fick av mig en klocka och mjukisbyxor av Harry ;). Jag fick 500 kronor på gina tricot av Tobias och 500 kronor på H&M av Harry! Blev helt chokad över hur mycket penger Tobias spenderade :o Började nästan gråta av lycka. Har dessutom lovat att absolut INTE köpa något åt Harry på H&M för dom pengarna, eftersom det var till mig.. men vi får väl se hur det blir med det. Haha :P

Av mina föräldrar fick jag 1000:- kronor, smycken,smink,presentkort och så fick Tobias presentkort och vi båda fick biobiljetter! Yey :D.
Helt rörd blev jag av hur mycket jag fick.. så himla snälla och underbara föräldrar jag har.
Harry fick leksaker (för hans ålder), presentkort, kläder och mjukdjur.
Julafton blev helt enkelt lyckad och jag är jätte nöjd.

Idag ska vi till Tobias pappa och ha som en "andra" julafton där med hans sida av släkten. Dom har hyrt lokal och så har hans kusiner från sthlm kommit upp.
Har ju skrivit i ett tidigare inlägg att jag vill inte då jag inte är vän med hans mamma eller pappa, men hans kusiner är trevlig så nog går det an ändå.
Får försöka skriva senare om denna dag, om jag orkar.
Jag och älsklingen skulle nog hyra film sen och bara mysa <3







(kommer mer bilder sen)

Kommentarer
Postat av: Warg

God Jul på er alla!

Ni är så mysiga.

2010-12-25 @ 14:33:25
URL: http://blogg.passagen.se/ulvr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0