Bvc

Det gick jätte bra på bvc idag! Våran lilla Harry är så glad och social- alla säger det! :) Han är väldigt trygg och pratglad med alla, det känns jätte bra.

Nu väger han 6180 gram och är 63 cm lång! Min stora stora kille, nästan för stor! Saknar då han var lill bebisen som sov på min mage hela tiden och låg o snutta på bröstet <3.
Jaja, om några år blir det en till det är ett som är säkert.

Naaaw, älsklingen var så gullig nyss. Vi hade bara en glass kvar och det var egentligen Tobias men han gav den till mig för han visste att jag vill ha den :D <3.
Min fina Tobias <3


Kommentarer
Postat av: Helena.

Så fin din blogg blivit ! :) Alltid så roligt att läsa! Kram på er sötnosar!

Postat av: Sandra

Nu när det är så extremt halt brukar jag använda halti på min hund. (står lite kort om halti här:http://www.hundliv.se/productcart/pc/viewPrd.asp?idcategory=63&idproduct=328 )



En metod jag använt,nu vet jag inte hur den funkar med barnvagn det är att så fort hunden drar/busar så blir man helt passiv, man bara står stilla. Då hunden slutar eller kollar på en så berömmer man och börjar att gå igen. Denna metod har jag använt på både min tik och mammas hund och dom brukar fatta rätt snabbt vad det handlar om, speciellt om man är konsekvent, och i början kan det vara väldigt jobbigt men oftast så går det väldigt fort och efter bara en promenad så fattar dom vad det handlar om. Men det viktigaste är att vara konsekvent!

2010-12-06 @ 15:42:18
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0