Dålig uppdatering

Vet att jag varit lat med uppdatering på sista tiden men är så oändligt trött!!
Harry har varit jätte tjorvig de senaste dagarna och vaknat stup i kvarten osv.. men det är nog för att hans tand är på g :).

Annars mår Harry bra.. han äter som en liten gris och är allmänt underbar!
Någonting Harry gör som är super duper gulligt är att när han ligger i min famn så ligger han med huvudet "bort" från mig så hans hals är fri för mig. Då brukar jag pussa och busa med honom på kinden och halsen, och när jag slutat så sneglar han på mig och ler jätte stort och busigt- sen börjar jag igen och så skrattar han jätte högt! Och så håller vi på ett tag.. så himla underbart!!! Älskar honom så mycket då och vill bara gråta.

MIN UNDERBARA FINA BEBIS <3 <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0