God morgon!

Harry sitter just nu i sin babysitter och leker med tummen o hans vänner ;). Tobias sover, men jag ska snart jaga upp honom ur sängen för vi skulle faktiskt på stan idag! Men först ska jag sminka mig och duka fram mysfrukost med tända ljus osv- då vill man väl ändå vakna?
Skulle egentligen behöva duscha men tror jag tar det ikväll, tsm med älsk <3.

Kom på att jag måste ju skriva om dag 7 också :o.. eller var det 6? Aja, nån av dom iaf! Så det ska jag se till att göra.
Idag ska vi iaf på stan, sen åka och titta på en hund :D (övertalningen gick ju ganska bra iaf ;) och sen åka hem till mina föräldrar och lämna madrasser och sånt för på lördag kommer ju mina älskade kusiner! Gud vad roligt det kommer bli, stackars Tobias bara som ska behöva stå ut med oss :).

Nu ska jag ta mig något att äta, skriver ikväll!
Tills vidare bjuder jag på två bilder på mig och Tobias <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0