Kan man äta allt?

Som rubiken lyder så verkar Harry tro att man kana stoppa allt i munnen och suga på det eller äta!
Haha, det är så jäkla roligt och gulligt. Om man stoppar sitt ansikte framför honom så sträcker han ut armarna, tar tag i anstiktet och drar det mot sig för att suga/äta! Han är så söt när han gör det för munnen är öppen och han sprattlar på sina små ben!!! :D
Samma sak gäller nu när han ligger under babygymet.. han har vänt sig på sidan sidan och tagit tag med båda händerna på gymet och ligger emed öppen mun, försöker frenetiskt att få in det i munnen.
Jag önskar jag kunde filma men har inge batteri i kameran.. visst suger det?

Men ni kan få en bild då han försöker äta sin stol :D



Han är ju för underbar min lilla Harry

Kommentarer
Postat av: sofie

SV: Jo det där med magstorleken skiljer sig rätt mycket från person till person, jag var väldigt stor ganska tidigt så innan ultraljudet trodde alla att jag bar på tvillingar haha, själv trodde jag inte det, men det var kul att höra allas kommentarer och det var kul att se magen växa så mycket som den gjorde. Vissa veckor stod den stilla eller vad man ska säga, då såg den inte ut att ha växt något alls, för att man sen nästa vecka såg en markant skillnad om man jämförde med föregående bild :) Så det är rätt kul det där att se hur magen växer tycker jag :)



Gud vilken söt son du har, hur gammal är han nu?



Kram Sofie



2010-12-16 @ 10:06:46
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så gör han för att det kliar och gör ont i tänderna när de växer (ja tänderna växer för alla barn). Det finns speciella bitringar att köpa, ser ut som en liten leksak. Rekommenderar det.

2010-12-16 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0