Lite frågor

Har några frågor till er kära läsare, och nu vill jag faktiskt att ni svarar ärligt och bra! :)
Annars kanske jag lägger ner.. ? ;)

Vad har era barn för storlek på kläderna? Harry är snart 4 månader och har storlek 74.
Hur många gånger har ni lämnat bort era barn för att kunna gå ut eller annat? Jag har lämnat bort Harry en gång och då steg jag upp på morgonen för att ta hand om honom, fast jag la mig 3 på natten :P. Men har man barn så har man :).
Hur gammla är era barn? Eller väntar ni barn?
och vad tycker ni om min blogg?

Så svara nu era muppisar (:
Kram

Kommentarer
Postat av: Ida, mamma till Hugo

Min son är 8,5 månad och han är st 74.

Jag har lämnat bort honom 7-8 gånger, första gången när han var 3 månader tror jag.

(Jag lägger mig ofta sent och det är ändå bara att gå upp.. har man barn så har man, som du sa.)



Hur sover din son på nätterna?

Kram

2010-12-12 @ 16:19:36
Postat av: Sofia

Min lilla är 6,5 månader. Strlk 62/68. Inte lämnat bort henne än, på onsdag och lördag ska pappa ha henne själv och jag gå bort för första gången.



Jag läser din blogg för vi är släkt och kul att följa hur mitt lilla kusinbarn har det.



2010-12-13 @ 14:02:14
Postat av: Anonym

Mina barn är nu 5 och 3½ och jag har aldrig lämnat bort dom för att gå ut. Min son sov borta första gången när lillebror föddes, då var han nästan 1 år och 6 månader.

Dom sov som krattor de första åren, vid 3 års ålder vände det och dom började sova hela nättero ch vi fick tillbaka lite kraft och energi som föräldrar! :)

2011-01-04 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0