Måndag- fortsättning

Bvc besöket gick jätte bra! Han är så social och glad min lilla unge så det finns inte :) Känns så bra då alla säger det, även personer jag inte känner.
Nu väger han 6530 gram och är 64,5 cm lång, stora killen!! :D <3



Idag var vi också hos mina älskade föräldrar och gjorde julgodis! Riktigt roligt och mysigt var det. Tobias var verkligen jätte bra på att göra marsipan grisar, men det var inte särskilt förvånande egentligen då han är awsome på att rita! Han borde bli tatuerare eller något.

Imorgon ska vi på stan och jag ska försöka hitta något åt mina föräldrar.. dom är så underbara och finns alltid här för mig och Harry, så måste hitta något bra!
Ha en bra kväll, kram


Kommentarer
Postat av: 19 år och mamma

svar: Tack så jätte mycket för din kommentar om vem du är som läser bloggen, jätte kul att just DU läser den :)

2010-12-21 @ 19:01:15
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0