Nu är det slut på veckan..

.. det är dags för fredagsmyyyyyyyss!!!!!

Yes, idag är det fredag och bara en vecka kvar till julafton!! Ahh.. gud vad roligt :D. Men jag längtar mer till måndag då jag får pengar- det behövs. Efter denna skit månad är jag urfattig :P.
Önska bara det kunde sluta snöa och storma här.. jobbigt att bara sitta här och dega. Nog för att jag är sjuk och inte ska ut så suger det ändå.

Lilla söt underbara Harry ligger brevid mig och bara pratar, samt suger på allt han kommer på :).
Han har blivit jätte duktig på att kontrollera sina händer och armar nu! Han brukar tex sträcka sig efter sin napp, ibland får han tag på den men misslyckas ganska ofta, han har vänt sig från rygg till mage några gånger och när han ligger under babygymet så sträcker han upp armarna försiktigt för att verkligen ta på figuerna och känna, inte bara slå hejvilt.
Min snuttesöt <3

Idag ska det städas grundligt här hemma! Vika bort tvätt och diska osv. Ska bli så jäkla skönt och är jätte taggad. Första gången typ :P
Haha, ha det bra! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0