Onsdag

Haft lite bloggtorka de senaste dagarna men nu ska jag skärpa mig! :)
Igår var det tänkt att jag o Tobias skulle få vara ensamma några timmar och gå på bio osv, men det blev inget. Vi kom försent så dom släppte alla biljetter och så var hela salen uppbokad, BLÄ. Vi hade längtat så mycket och pratar om det hela dagen och så blev det inget!! Vi har inte varit ensamma bara vi sen Harry föddes meeen det får bli en annan gång! Någonting som iaf är säkert är att vi ska gå ut på helgen då Tobias fyller 20, det är iofs i februari men nog längtar vi ändå :D.
Vi myste på med Harry istället och såg tv, det funkade bra det med.

Men nu har min sötunge bajsat, så ska göra det roligaste mamma jobbet som finns nu och byta blöja ;).
Skriver sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0