Onsdag- fortsättning

Ja, efter att jag bytt blöja på lill Harry så gick vi ut på en promenad i en timme och och handlade lite.
Tobias chef ringde också, så han är på jobbet nu och ska jobba natten till nyårsafton också.
Eftersom min kära lilla syster har hjärnskakning så var jag tvungen att åka hem till mina föräldrar och ta hand om min lillebror, men det gjorde absolut inget! Bättre det än att vara ensam här. Så vi gick ut en gång till och lekte lite i snön, Harry sov självklart i sin vagn <3.

Imorgon ska jag hem till Julia för hon har fyllt år idag! Harry ska med eftersom Tobias ska jobba sen på¨kvällen, men det blir roligt :).

Har funderat på mina nyårslöften också.. och har bestämt mig för några.

1. Börja gå på promenad varje dag med Harry när han sover där vid 11-12.
2. Sluta äta skräp mat och godis
3. Sluta bita på naglarna
4. Inte bli så arg lätt och räkna till tio
5. Börja skolan igen och det ska gå skit bra!

Kommer kanske upp något mer, men dom där är de viktigaste.
Vad har ni för nyårslöften?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0