Onsdag

Min lilla Harry är ju bara för go! Imorse när jag skulle sätta på honom ny blöja börja han skratta och ta tag i mina händer. Så himla underbart gulligt. Finns inge bättre sätt att vakna på <3.

Just nu ligger han och leker med sina fötter samt pratar och skrattar, vet dock inte med vem, men tänk vad underbart att vara så lättroad! Att ens fötter kan vara SÅ fantastiska ;)

Idag ska vi som sagt till min mormor, blir dock bara jag och Harry. Tobias skulle stanna hemma och nörda framför sin dator, som att han inte gör det tillräckligt då ;).
Sen ikväll kommer min allra bästa vän hit! Det ska bli så kul, jätte längesen vi träffades och längtar så mycket. Har mycket att prata om <3.

Ska gå och väcka Tobias nu tror jag, skriver mer ikväll!
Kram

Lill Harry ligger och chillar i pappas famn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0