Operation skönhet

Såg programet Operation skönhet på kanal fem och det var intressant.
Jag är inte emot skönhetsoperationer. tycker att det varje person får göra som man vill- så länge det inte går till överdrift. Och någonting folk måste förstå är att det mesta sitter i huvudet.
Om man går så långt med skönhets operationer att, man gör samma sak typ tio gånger och opererar hela kroppen då är det i huvudet man mår dåligt och kommer då ALDRIG bli nöjd.
Man måste även inse konsevenserna som medföljer efter en operation.

Jag tex skulle vilja förstor mina bröst.
Det är någonting jag velat sen jag var typ 11-12 och det är för att dom gör mig verkligen deprimerad.
Innan gravidigteten hade jag storlek 85 C och nu har jag inte ens A kupa..  när jag är på stan och ser underkläder osv så vill jag bara gråta. Det gör mig allvarligt deprimerad och skulle ALDRIG visa mig för Tobias.. nje usch och fy. När jag börjar jobba så ska jag spara ihop pengar så jag kan förstora dom. Och det kommer självklart inte bli överdrivet stora! Vill ha något som ser normalt ut till min kropp! Eftersom jag är lite "mullig" så ser mina bröst verkligen inte bra ut till min kropp just nu.
Och det här är inte någonting som är i mitt huvud eller hur man ska säga för jag vet att jag skulle må bättre om jag gjorde det här. Skulle inte vilja operera någonting annat ( eller jo fettsuga mig men det är för att jag är LAT! och älskar godis)

Nej, skönhetsoperationer är bra så länge man mår bra allmänt och inte går till överdrift. Och det är ju bra att det finns om man skulle råka ut för någon olycka, då kan man fixa till det som blivit skadat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0