Snö

Ja det snöar för fullt här ute! USCH!! Är så less på denna snö faktiskt. Jobbigt att bara behöva klä på sig själv och sen behöva klä på lillen är jobbigt det med. Men sommaren kommer fortfare än vad det känns som! Jag menar, tiden med Harry går ju hur fort som helst.. snart är han väl en tonåring som skriker att jag aldrig fattar någonting osv.
Hemska tanke..

Nåja.. idag ska jag städa lite, tycker jag aldrig gör någonting annat? Haha, sen så ska jag o Harry iväg till Julia. Så får tjejerna träffa Harry också- dom är helt tokiga i honom ;).
Tobias jobbar natt, från 22 till 06 så det är jag som tar hand om Harry nu! Men det gör inget alls, han är så fin och glad våran lill skit <3.

Nu gnäller han något enormt så måste plocka upp honom nu :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0