Söndag- 3 advent

Hejsan hoppsan! Tänkte börja med att svara Ida som frågade hur Harry sover  på nätterna! :)
Jo, Harry sover rätt bra faktiskt- men det är klart att det också pendlar eftersom han bara är 4 månader. Men för det mesta somnar han runt åtta-tio på kvällen och sover då till sex-sju på morgonen, vaknar för att äta och sover vidare till nio-tio. Rätt bra faktiskt men så har det inte alltid varit. När han var 1-2 månader vaknade han: 11, 2, 4, 6 och 8 :P. Och han åt- VARJE GÅNG.
Men som sagt så har han ju sina nätter då han tjorvar HELA TIDEN! Ibland känns det inte som att man gör annat än springer till honom :P.

Hoppas du fick svar på din fråga och tack för att du kommenterade!
Blir faktiskt besviken på er bloggläsare.. hur svårt och jobbigt är det egentligen att skriva en kort jäkla kommentar? Väääldigt tråkigt måste jag säga.. men tack Ida! Du gjorde mig väldigt glad.

Idag har jag inte gjort mycket.. hade egentligen städdag idag men orka! Nej, alldellens för trött och lat idag, blir imorgon ist.
Appropå  trötthet så är jag verkligen trött hela tiden.. jätte jobbigt är det. Förstår inte vad som är fel.. kan verkligen sova hur mycket som helst. Jag kanske måste börja äta vitaminer helt enkelt.. får väl se.

Åh imorgon är det lucia!! Då ska jag och Harry till lillebror Andreas dagis då dom ska ha luciatåg :). Harry ska självklart ha sin pepparkaks dräkt så han passar in :). Han är så jäkla söt i den.. så det ska bli jätte roligt.

Men tills vidare får ni några bilder! Kram






Kommentarer
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Jag ska läsa upp mina betyg får se om det blir nu under mammaledigheten eller om det blir efter sen. Beror på hur mycket jag orkar med.

Men man blir mer motiverad nu när man vet att det är utbildning som krävs för att få jobb och man måste ha jobb för att ge den lille en stabil framtid med ekonomi.

2010-12-13 @ 16:10:43
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0