Tisdag

Hejsan svejsan.
Idag var vi på stan och kollade runt, var skit mycket folk men vi var ändå på stan i två timmar. Harry var helt underbar, han sitter numera alltid upp i vagnen och tittar omkring sig. Han är så nyfiken av sig! Så han pratade på och hade jätte roligt :)
Hittade dock ingenting till mina föräldrar.. tror det får bli en sen julklapp till dom ist.

Kommer blir en hektisk helg! Först julafton hos mina föräldrar och sen skulle vi på nå middag på Tobias pappas sida, vill egentligen inte då jag inte alls är vän med hans föräldrar men jag gör det för Tobias skull.
Tobias mamma ville att vi skulle komma på söndagen då men det orkar jag inte, och inte Harry heller. Han har blivit otroligt mammig och blyg på senaste tiden så det blir nog för mycket på tre ynka dar, med nytt folk osv.
Så antingen får det bli senare på veckan eller inte alls, får väl se hur det blir.

Imorgon ska jag till min mormor med mina föräldrar och hälsa på henne. Hon ska fira jul i Umeå med mina kusiner men på nyårsafton är hon hemma hos oss. Tyvärr jobbar min pappa på nyårsafton- kväll dessutom!! Men han kommer hem vid tio.
Jag och Tobias ska ut på stan vid tolvslaget och se på raketerna, lillen får stanna hos mormor och morfar och sova så sött. Sen åker vi och hämtar honom och åker hem! Det blir mysigt, längtar.


Världens snyggaste Harry <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0