Tralala

Nu mår jag bättre! Är skönt att få skriva av sig när man är tjurig och på dåligt humör. Jag är bara människa och får gnälla ;).
Det var faktiskt kommentaren som gjorde mig glad, haha! Aldrig läst något mer patetiskt och sen att personen var anonym var bara roligare! Så otroligt fegt att inte våga stå för det man säger- det gör iaf jag!
Det är min blogg och jag skriver vad fan som helst. Skriver inte för eran skull, utan för min egen! Så jag kan ventilera mina tankar, känslor och för att komma ihåg.

Lillen sover och det borde jag snart också göra! Men först ska jag ta något att äta och diska.. fan vad tråkigt och jobbigt det är att diska!!! Men så är det att bo i lägenhet :)

Imorgon ska jag på stan IGEN för att köpa sista julklapparna! Blir åt mami och papi, sen är jag äntligen klar! Synd bara att det ska bli så förbannat jävla kallt :o

Nåja, ha en bra kväll!! Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0