Det känns som att jag drunknar...

.. i skolarbeten och prat och bara massa krav hela tiden.
Det känns som att det bara blir fler och fler dåliga dagar för mig på senaste tiden... och det oroar mig.
Jag kommer ihåg hur jag har längtat eftet att få min mage, att det ska synas att jag är gravid.
Men nu när det syns.. jag känner mig så jävla fet. Bara äckligt daller som ligger där och får mig att se fet ut
Jag kunde väl åtminstoende ha en hård mage, så det syns att jag är gravid och inte bara fet!?
Nej fyfan.. känner ångest och det känns seriöst som att jag håller på att hamna i depression.
Ska prata med min barnmorska om det här när jag ska dit i vecka 20.

Just ja, det blev inge att berätta för mormor i söndags. Jag somnade och mamma ville inte väcka mig och ja. Det blev aldrig av. Så nästa gång ska jag fan berätta!!

Ska göra om min blogg också.. eller ja. Be Tobias göra det åt mig för jag vet fan inte hur man gör :P.
Men tar mig som aldrig tid för det... men jag ska. Lovar, den ser så opersonlig ut just nu..

Jaja, skriver bara massa skit nu för har tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min mage blev inte fint gravid först i typ v23-25 något men det kommer jag lovar.

2010-02-26 @ 13:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0