Förlåt

Vi har för tillfället inget trådlöstinternet hemma hos oss så jag är utan internet!!
Jag vet, en total katastrof och jag önskar det inte vore så.

Så ni får ursäkta att det blir glest mellan inläggen, och nej jag tänker inte skylla på att jag har ett liv för det är inte sant. Jag ÄR en nörd, deal with it.

IAF (tappar alltid bort mig och svammlar om annt skit) fick en super gullig kommentar av någon, som jag verkligen uppskattar. Jag har ju faktikst ingen aning om någon läser min blogg men tydligen så tyckte den här personen att den var rolig och intressant men det saknas bilder och det håller jag fullständigt med om.
Fan, jag vill ju ha tusen bilder att lägga in. På min mage osv, men min mobil är cp damp och funkar inte :/. Och sen har jag ingen egen kamera och ja.. jag vet. Det är skit, men ska verkligen bli bättre på det här!
Min syster har en kamera så ska låna den och ta typ tusen bilder så jag har några att lägga upp, försöka iaf!
Men kul att någon läser min blogg :D Det är ju bara att kommentera och ställa frågor hur mycket ni (du?) vill.

Jaja, idag har inte alls mycket hänt.
Min mage bestämde sig för att få fnatt inatt så har varit vaken och usch.
Men jag hoppas att jag kan åka till min kusin imorgon!! Det skulle vara så jävla kul och jag hoppas att dom kan ta emot mig :).  Saknar henne som faaaaaaan, vi har så jävla kul ihop och ah.. ni fattar inte :). Ibland tror vi att vi fick den enas hjärnhalva.

Ska tjocka mig med choklad nu.. och JA JAG FÅR ÄTA HUR MYCKET CHOKLAD OCH GODIS SOM HELST FÖR JAG HAR FAKTISKT GÅTT NER TVÅ KILO OCH FORTFARANDE INTE GÅTT UPP NÅGOT. Så det så

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0