FredagsMYS!

Idag är det fredag IGEN! Herregud, känns som att det nyss var fredag ju? Men härligt är det :).
Mår ganska bra idag, äter ungefär en gång i timmen så mår inte illa längre och det är super skönt.
Snart har jag mattelektion och det är den enda lektionen jag har idag eftersom jag försov mig till engelskan imorse, det sög ju men vad kan man göra?

Min mage har börjat spänna åt ganska rejält på sista tiden och allt fler folk har kommenterat att det syns nu. Känner mig så otroligt stolt över min lilla kula på magen, vill ha större! Längtar tills jag kommer in i de "stora" veckorna, tex vecka tjugo osv.
På söndag går jag in i vecka 14 och det känns ju bra för då är jag ändå en vecka närmare till att jag ska på ultraljud, det blir i ungefär vecka 17-18. Så på onsdag ska jag ringa och boka tid för ultraljud, Tobias längtar också. Det är så mysigt när vi ligger i sängen och han har sina händer på magen och smeker och ibland pratar med den lilla, fast den inte hör än.
Allting känns faktiskt jätte bra och jag längtar så otroligt mycket tills vi kan känna våran älskling där inne.

Idag händer nog inte så mycket, ska som sagt på mattelektionen då och sen kommer Tobias hit <3.
Vi ska nog bara slöa och ligga i sängen.

Ha en bra fredag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0