God morgon

Idag händer inte mycket.. mormor kommer strax hit och då ska jag berätta! Är jätte nervös för min mormor är lite speciell och min kusin som också fick barn när hon var sjutton, ja mormor tyckte hon var helt dum i huvudet.
Men det tycker nog de flesta att jag är, men det skiter jag i.

Googlade på "unga föräldrar i Luleå" och fick reda på att det finns en grupp där man får träffa andra blivande/föräldrar. Så jag tror faktiskt jag ska gå med i den gruppen. Kan vara skönt att se att jag inte är SÅ ensam här i lilla Luleå.
Jag kommer ihåg när jag pratade med skolkuratorn om hur jag skulle göra med barnet och det hon sa var: "Ja luleå är ju ganska litet så det ju synas jätte mycket att du är gravid och dessutom ung".
Hm.. vem säger så egentligen? Vilket stöd.

Nej, jag måste göra mig iordning nu. Mormor kommer klockan tolv!!
Berättar sen hur det gick ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0