Hemma

Äntligen hemma efter en lång dag.
Har haft praktik men for hem tidigare eftersom jag mådde så jävla dåligt. Sen for jag till läkaren och där fick jag reda på att jag har extremt lågt blodtryck och att min mage är så skadad efter min virusinfektion så den vill inte ha mat längre!
Men nu har vi lagt upp ett schema när jag ska äta så att min mage vänjer sig vid mat igen.
Lite cp att behöva gå efter ett schema för att äta, men jag gör allt för att det ska funka igen. Less på att spy, tyvärr så kan jag ju inget göra åt min huvudvärk för det beror på blodtrycket och finns inget att göra :(.

Till helgen ska jag umgås med Tobias, och det blir att bara ta det lugnt. Kanske se film och plugga mycket, men mysa ska också hinnas med!

Annars händer inte mycket idag, ska väl försöka äta och bara ligga i sängen.
Nu ska jag se Grey´s :)

Kommentarer
Postat av: kajsakero

Se till att slappna av och mysa mycket i helgen!

Hör av dig om du vill träffas någon dag :) Ta hand om dig och din lilla, puss och kram :)

2010-02-11 @ 17:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0