Ingen ork

Jag har verkligen ingen ork!
Jag borde verkligen ta tag i pluggandet nu, städa rummet, och bara allmänt få ordning på allt men åh vad det tar emot, Jag har absolut ingen motivation till något alls.
Jag vill sova.. jag undrar vad som hänt egentligen? Jag som var så glad över min mage och framtiden och allt men som det är just nu vill jag bara skita i allt.
Sova och bara vara, tyvärr går ju inte det.

Jag har gått ner två kilo och äter fortfarande extremt lite, ändå känner jag mig tjock,ful,oaktrativ och allmänt i vägen.
Nä fyfan för att må så här. Vill må bra! Jag ska må bra, har fan inte varit deppig på jätte länge.
Känns bara som att det är jag och Tobias mot världen..

Det är du och jag älskling <3.
Du och jag mot världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0