Jag vill också..

Varför kan inte jag få bli jävligt uppassad nån gång? Varför är det ingen som tar min tvätt och tvättar den åt mig? varför är det ingen som städar åt mig eller hämtar saker åt mig? Varför är det ingen som lagar min mat eller bär upp frukost på sängen åt mig?

Det är jag som är gravid här, hello? Kanske lite uppskattning NÅN jävla gång.
Men nu är det slut med det här, på riktigt.
Hädan efter kommer jag göra saker åt MIG, ingen annan :).
Varför passa upp och göra allt för någon annan när man inte får ett skit tillbaka? Bara gnäll på vad man kan göra mer.

Nog om det :)
Snart är det middag, och efter det ska jag plugga. Sen blir det att sova tidigt, ska upp till praktiken imorgon.
Ska ringa och boka tid till ultraljud nästa vecka!
Längtar så otroligt mycket! Ska bli så spännande, vill veta om det är min lilla flicka eller pojke där inne <3.
Själv tror jag det är en liten tös, är faktiskt säker på det. Kommer bli otroligt chokad om det är en pojke.

Ska äta nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0