Kallt

Fan vad det är kallt ute.. och jag tror det här jävla vädret påverkar oss alla.
Hitils har dagen bestått av bråk och tråkigheter. Vi får hoppas det löser sig senare, men jag tvivlar.

Dagen består av massa plugg och ikväll drar jag iväg till Jessica, så jävla skönt att få komma bort till allt. Var super länge sen vi träffades, ska bli så skönt <3. Min enda riktiga vän, tack Jessica för att du finns.

Har tänkt mycket på framtiden idag.. är ganska orolig för hur det blir sen när mitt barn börjar skolan osv.
Eftersom jag är så ung osv så är jag otroligt rädd att jag inte ska kunna hjälpa mitt barn med läxor osv. Jag kan tex ingenting om geografi eller matte, och engelska är jag inte speciellt bra på heller.
Tobias är ju bra på matte och engelska så det kanske går bra ändå.. men ja. Vill inte att mitt barn ska sitta där och vara arg för att hon/han har en korkad mamma som inte kan nått och så går det dåligt i skolan för honom/henne.
Tur att mormor och morfar finns då ;).

Nej, ska sätta igång med pluggandet nu.
Kanske skriver lite när jag kommer från Jessica, om det inte är för sent :P.

Ha en bra lördag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0