Onsdag!

Jag veet, jag suger på uppdateringar. Eller det har bara varit så på senaste tiden för jag har haft fullt upp.
Well, jag mår ganska bra för tillfället. Min fina runda kula på magen börjar strama åt mer :). Känns jätte härligt och mysigt. Vill bara kunna känna min lilla älskling där inne <3.

Nu är jag iaf frisk och är tillbaka i skolan och på praktiken, det är jätte härligt!
Det enda jag "hatar" med att vara gravid är att magen inte alls fungerar som den ska.. så otroligt jobbigt. Matsmältningen och tarmarna fungerar inte som de ska och allting går så TRÖGT. Känner mig ofta uppsvullen och konstig. Haha men ni ska slippa några detaljer ;).

Just nu sitter bara här, har städat rummet. Ska bara damsuga så är det klart. Sen blir det att ligga här i sängen och bara dega, ska sova tidigt. Börjar sju imorgon, känns både jobbigt och kul.

Kanske skriver lite innan jag sover
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0