Shutter Island

Nyss varit på bio med Tobias och sett Shutter Island.
Skit bra film, rekomenderar alla att se den :D.

Idag har inte hänt mycket, var inte i skolan idag för mår inte så bra och imorgon är det friluftsdag så jag stannar hemma och pluggar istället. Tyckte det var en mycket bättre idé än att slösa tid på nå jävla lekar.

Nåja, vet att jag är dålig på att uppdatera.
Ska försöka bli bättre, lovar.
I lördags var jag ju iaf hos Jessica, det var mys. Vi pratade och det var skönt att få komma bort från allt.

Imorgon blir det att plugga stenhårt och inget annat.
På onsdag och torsdag är det praktik (BLÄ) men det måste göras, på fredag är vi lediga och sen är det SPORTLOV! Wohooo :D, fyfan vad skönt. Längtar ;)

Men iaf, ska sluta snacka skit nu och lägga mig i sängen med älsk <3.
God natt alla, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0