Trött

Känner mig gammal... konstant trött och ont och svullen överallt.
Att vara gravid är inte alltid så himla underbart, men skulle ALDRIG byta bort det här. Det kommer ju vara värt det i slutändan eller hur?
Hoppas jag iaf.. drömmer så hemska mardrömmar på nätterna. Mest handlar det om att mitt barn dör för att det föds för tidigt, eller att det har downs syndrom eller annat hemskt.
Och nu menar jag inte att jag inte skulle älska mitt barn för att det är handikappat, utan tänker mer på barnet. Att det aldrig kommer få ett normalt liv, kommer genomgå mobbing osv.
Nej hojja, bara mitt barn är frisk. Det är allt jag önskar mig just nu, att allting går som planerat.

Idag har jag varit på praktiken och sen inget mer.
Mamma och pappa jobbar kväll så är barnvakt åt lillebror. Ville att Tobias skulle komma hit för känner mig så ensam men det blev typ inte av så jag får titta på när Elin och Erik myser då, kanske håller om kudden som luktar som Tobias sen <3.
Försöker plugga lite men det är svårt när man är barnvakt och måste dessutom gå och sova så tidigt idag så får nog plugga imorgon.. får se om jag ens hinner åkta till Tobias :(.

Nu ska jag hjälpa Andreas med hans spel :P.
Ha en bra kväll, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0