Your love is like a razorblade kiss

Sitter hemma hos Helena och degar.. vi har så jävla kul ihop och idag har det varit jätte skönt.
Resan tog ju länge osv så har jätte ont i benen och rumpan plus att jag är jätte trött, men imorgon är jag nog utvilad.

Innan jag går och sover så vill jag bara säga att nöj er inte med vad som helst.
Era pojkvänner ska avguda er, dom ska fan kyssa marken ni går på. Ni förtjänar det bästa, nöj er inte med att enbart få höra hur mycket ni betyder. En liten ros betyder mycket, presenter är ett bevis på att ni blir uppskattad. Nu menar jag inte att ni ska förvänta er massa presenter hela tiden och dyra saker, utan jag menar att det är varje tjejs rätt att få en blomma och få höra hur mycket eran pojkvän uppskattar just dig.
Om eran pojkvän inte kommer ihåg när ni fyller år, glömmer bort alla hjärtans dag eller inte gett dig en blomma fast ni varit tsm i ett halvår- inget att ha.
Det är viktigt att få känna sig uppskattad.
Sluta aldrig förvänta er saker, ni ska förvänta er och ni får ställa krav på dom.
Era pojkvänner tycker om när ni gör mysigt med tända ljus osv, eller överraskar med sexiga underkläder.
Förvänta er samma sak.

Ni förtjäna att ha det bra tjejer!
Bli inte lika svag som mig och sluta förvänta er saker.
Bli inte som mig och gör allt för den ni älskar utan att få något tillbaka.

Ställ krav och ha det underbart, för det förtjänar ni.
Ni är ju underbara och förtjänar det bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0