Bara torsdag

Känns som fredag! Jag avlider ju här hemma.. är ensam och finns inget att göra.
Känner mig isolerad och otroligt ensam. Bara mamma och pappa hemma eftersom Elin är ju ute med sin pojkvän och kompisar osv.. Åh det här SUGER!!
Vill bara vara frisk, vill kunna sova bra, kunna äta vad jag vill, drica hur mycket jag vill och kunna gå ut!!
Gå ut och umågs med människor. Jag blir galen, om jag inte redan är det.

Är orolig för bebisen.. eftersom jag knappt äter eller dricker utan bara spyr hela tiden och svettas kan den ju knappast må bra?
Men läkaren sa att allting såg bra ut och att kroppen är konstruerad på det viset att barnet sätts först och främst.
Precis som i verkliga livet.
Måste nog sluta oroa mig och njuta ist av att min lilla ligger där inne <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0