Fredag

Idag är det fredag= fredagsmys?
För min del blir det inge fredagsmys eftersom min pojkvän är borta så jag ska ligga i sängen och glo på dåliga filmer på tv ikväll :).
Men jag hoppas ni andra får en bra fredagskväll och myser med era älsklingar.

Har en fantastisk nyhet.. idag är första dagen utan illamående! Helt underbart, har aldrig mått så här bra. Hade glömt hur det var att INTE vara illamående konstant. Så det känns super :).
Ska till en matte lektion snart, kvart över två börjar den och varar till kvart i fyra.
Blir tråkigt men måste, har inte varit på skolan eller praktiken den här veckan eftersom jag varit sjuk, men nu när febern är borta och jag bara har vanlig förkylning så ska jag gå.

Hoppas alla får en mysig fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0