Fredagsmys!

Kvällen har varit helt underbar!
Jag och Tobias åkte till Elin och Erik och umgicks med dom ett tag, vi spelade spel och hade jätte trevligt.
Men innan vi åkte dit så satt jag och Tobias hemma hos honom och spelade "Familje geni", heregud vilket spel!
Gud vad less vi var till slut, vi satt över två timmar med det är förbannade spelet.
Men roligt hade vi, så roligt har vi inte haft på länge :).
Så kvällen har varit mer än lyckad. Nu kanske det blir mys och bara se film, vi får se <3.


Idag har jag och Tobias pratat mycket om den lilla <3.
Jag är helt övertygad om att det här kommer gå hur bra som helst, även om vi är unga osv.
Jag längtar så mycket och är så himla nyfiken på honom eller henne som ligger i min mage.
Jag vill veta vem du är, och både mamma och pappa längtar efter dig <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0