Hemma

Så nu är jag hemma igen efter en låång dag på sjukhus och vårdcentral.
Ringde som sagt gynmottagningen imorse för jag var orolig över att jag haft en cysta tidigare på äggledaren, och hade så ont där nu.
Så for dit och vi kollade allt och tog massa blodprover osv.
Allting såg bra ut sa dom,att jag har ont kan bero på att det är livmodern som töjer ut sig men om det fortsätter så får jag komma på återbesök.
Så nu känns allting lugnt.. det bästa med det hela var att jag fick se min lilla.
Det var helt fantastiskt.. kan inte ens beskriva känslan. Även om den var så liten så såg man huvudet, armarna och små små ben. Har varit glad hela dagen över att få se mitt lilla barn.
Tänk, min lilla älskling där inne <3. GUD VAD JAG LÄNGTAR EFTER DIG <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0