Lördag

Har fått sova hela natten inatt! Underbart, vaknade dock tidigt av att jag hostade som en galning.
Idag ska jag åka till Jessica iaf, fast min mor förbjöd mig igår :P. Jag är frisk nu, bara lite vanlig förkylning och det är inte precis som att vi ska ligga och pussas och kramas.

Jag och mamma gick upp på våran vind och tog fram alla gammla babysaker från när jag varit liten och Andreas.
Så hittade massa söta kläder som jag ska ha till mitt barn, ja vi är säkra på att det är en flicka.
Är 200 % säker på att det är en flicka, det är några stycken som tror det är en pojke men dom flesta gissar flicka :). Längtar tills jag ska på ultraljud och få se min älskling igen, hoppas också då att det går att se vad det är för kön. Längtar såå <3.

Nu ska jag ta och städa mitt rum lite, med den förmåga jag har. Blir fortfarande yr och svårt att andas när jag anstränger mig för mycket så ska försöka iaf.
Kanske skriver innan jag drar till Jessica, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0