Lördag

Idag är det lördag men känns som söndag.
På morgonen har jag och Tobias bara legat i sängen i timmar, sen stigit upp och ätit och nu har vi nyss duschat. Dagen börjar bra iaf, med massa mys <3 :).

Snart ska vi gå ut på promenad, eller jag ska tvinga med mig Tobias ut ;). Sen får vi se vad som händer härnäst.
Kvällen kanske erbjuder något roligt eller så blir det bara hemma mys, you never know.

Får se om jag orkar skriva ikväll, annars skriver jag imorgon om vad lördagen hade att erbjuda!
Ha en bra dag, kram

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Mattsson

Hej!



Jag var ju nyfiken och ville kika in i den här bloggen som du skrev om på Passagen.



Och jag vill bara säga GRATTIS från mitt hjärta till er som väntar på ett litet mirakel!



Att få uppleva att få ett litet barn, det är det största jag har varit med om i hela mitt liv. Jag önskar att det kommer att bli så för er också. Det tror jag. Barn är mirakel, underverk. Känslan är näst intill omöjlig att beskriva.



Stort lycka till från mig i framtiden, till att bli en liten familj! Så glad det här gjorde mig!



Kram

Anna-Karin

2010-01-16 @ 20:42:32
URL: http://www.maskroskvinnan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0