Måndag- fortsättning

Nu mår jag mycket bättre, har fått i mig mat och sitter och ser tv.
Ska snart skriva klart ett arbete och sen blir det att små städa rummet.
Imorgon ska jag på läkarbesök och ta massa blodprover!! Inte roligt, men måste. Allt för den lilla <3.

Och angående "anonyms" kommentar ( fegt att inte skriva sitt riktiga namn och ta det med mig personligen ) om att jag inte skulle kunna ta hand om ett barn.
Skar mig gjorde jag sist i sommras, ett tag sen alltså. Och det gjorde jag för att jag hade ångest, jag ansåg att jag behövde det då i stunden.
Nu är allting helt annorlunda,och att jag skar mig har ingenting att göra med om jag är kapabel till att ta hand om ett barn eller inte.
Och om ni tror att jag tar åt mig av dumma kommentarer så är det helt fel, jag blir snarare stärkt och mer bestämd på att jag kommer klara det här utmärkt, för det vet jag att jag kommer :).

Nog om det, snart är illamåendet över för min del!! jippie, är i vecka tio nu och vid vecka tolv ska det börja gå över, längtar! Har faktiskt mått extremt illa idag och varit hungrig, fast jag tagtit en illamående tablett och ätit.
Får börja äta oftare, men svårt när man är i skolan. SKa jag äta 25 frukter om dagen eller? Nja,skulle inte tro det. Vi får hoppas det gör över i vecka tolv.

Ska ta och göra färdigt den där läxan nu och sen små städa.
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0