Mödravårdscentralen

Imorgon är det som sagt mvc som gäller.. är så otroligt spännande. Har tusen frågor jag vill ha svar på, spec om mat. Eftersom jag inte äter frukt, grönsaker eller fisk så undrar jag vad jag måste ta för tabletter för att kompletera dom bristerna.
Helst av allt vill jag ju bara spola fram tiden tills jag ska göra ultraljud och kan se vad det är för kön. Att få känns hur den är där inne och att det syns.
Just nu är det svårt att tro att jag är gravid, så jag längtar!

Berättade för min lärare idag och hon blev jätte glad, kändes konstigt eftersom alla andra reagerat negativt.
Hon sa att jag kommer klara det här hur bra som helst och att det ska bli hur spännande som helst, att det ordnar sig med skolan osv.
Så det kändes riktigt bra.

Nu ska jag snart göra lite läxor och sen ska jag ringa Tobias, tror det blir en tidig kväll ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0