Negativ energi

Är så less på alla dumma kommentarer och all negatív energi folk matar på till mig.
Det sista jag behöver just nu är att ha människor i mitt liv som påpekar allt negativt, och hur extremt jobbigt det här kommer bli, att jag kastar bort min ungdom.
Jag anser inte att jag kastar bort min ungdom.
jag har aldrig varit en sån som går på fester, dricker och är social. Och jag tvivlar starkt på att jag kommer bli en sån person.
Vadå, så bara för att jag fyller arton så ska jag helt plötsligt festa järnet varje helg och supa?
Nja.. som sagt. Tvivlar starkt på att jag någonsin kommer bli den personen.

Ingen vet hur jag är, dom känner inte mig.
Jag vet att jag kommer klara det här. Det finns fan vuxna människor som inte klarar av att ta hand om ett barn.
Varför spelar åldern så mycket in, mognad har mycket med åldern att göra men folk kan faktiskt växa till sig och mogna i förväg. Man blir nästan tvungen till det.

Det är bara en enda person som har sagt att hon tycker det ska bli kul, och är glad för min skull.
Det är sånt man behöver höra nu. Det här är inte precis lätt för mig heller.. jag är livrädd.

Nog med dålig energi nu, jag vill och behöver positiv energ <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Såklart du kommer klara det ! =) Skit i vad andra säger, du vet bäst själv, jag stöttar dig i alla fall! Finns alltid här om du vill prata. Kram.<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0