Onsdag

Idag var jag på föreläsningen med gubben som överlevt koncentrationslägren under andra världskrig. Det var jätte intressant och så himla hemskt, var nära till gråt flera gånger.
Blev inge praktik idag, super skönt!! Synd bara att man vaknade fem i morse av illamående..
Alla säger att under vecka tio ska man ha sina första dagar då man börjar må bra osv, ehm.. nja skulle inte tro det! Jag får helt enkelt bara be till gud om att det faktiskt går över i vecka tolv som alla säger.

Idag händer inte mycket, Tobias skulle ha kommit hit och myst med mig men det blev inte av :( så vi får se när vi träffas nästa gång. Ska nog bara plugga idag, Elin och Erik frågade om jag ville hänga med ut men orkar inte. Tråkigt när man är femte hjulet, så jag pluggar hellre än ser dom där två gulla och mysa med varandra :P.
Till helgen ska jag träffa en kompis och sen blir det bara att ligga hemma, hade tänkt gå med Elin på bio men hon ska med Erik tills hans stuga, dom skulle vara där alldelens själva så förstår att hon hellre gör det :).
Hoppas det går nå bra på tv i helgen, annars är jag illa ute ;).

Nog om det, ska sova en stund nu.
Kanske skriver sen, heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0