Onsdag

Hej, har inte skrivit idag och kommer ärligt inte ihåg om jag skrev igår? :P
Har nyss ätit god middag med familjen plus Erik, oxfilé med potatisgratäng och massa olika såser!
Synd bara att jag inte kunde äta så mycket eftersom jag mår så dåligt hela tiden :(.
Var på vårdcentralen idag och jag har en rejäl virusinfektion i kroppen så fick ta blodprover och imorgon får jag veta om det är något som går att behandla annars får jag bara vänta ut det.

Är så ensam och uttråkad! Erik och Elin erbjuder sig att göra saker med mig hela tiden men vill inte vara femte hjulet!! Så jag sitter typ nere med mamma och pappa hela tiden och låter dom sköta snacket.
Resten av veckan plus helgen lär bestå av att vara hemma (som vanligt) och se dåliga filmer på tv eftersom vi inte har några bra här hemma.

Nej, nu ska jag vara ännu mer patetisk och lägga mig i sängen och läsa en bok.
Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0