Orolig

Jag har haft en cysta på min ena äggledare sen tidigare, och då sa barnmorskan att det inte var farligt osv.
Men nu på senaste tiden har jag haft väldigt ont där och har haft feber sen i onsdags.. är orolig att det kan vara en infektion osv.
Jag hoppas verkligen inte att den växer eller något annat hemskt.
Det jag är mest rädd för är att jag får missfall eller att jag måste göra abort för att kunna ta bort cystan. . .  det är många tankar som snurrar i mitt huvud just nu.
Ska ringa imorgon direkt på morgonen och kräva att dom gör en undersökning och kollar så allt är bra!

Idag går jag in i vecka 11, inte så mycket men nu känns det iaf som att det kommer börja hända saker.
Min mage har en liten kula längst ner och man ser att den börjar forma sig "rund", har inget fett på sidorna längre, nu är det bara min mage som putar ut lite.
Känns bra, jag längtar tills det syns ordentligt! Kommer vara så stolt över min stora mage :).
Fattar inte alla som gnäller över att dom är "feta", ursäkta men hade ni förväntat er att vara smala och gravida samtidigt?`
Nej, jag längtar! Kommer göra allt för att framhäva min fina runda mage med min lilla älskling där inne <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0